Thursday, December 31, 2009

HOW MANY MUSICIANS DOES IT TAKE

Pari päivää on nyt menny tässä uutista sulatellessa. Rankka loma oli muutenki, erinäisistä syistä johtuen. Tuntuu välillä tosi pöhelöltä surra sellaista ihmistä, ketä ei ees oikeasti tuntenu. Mutta toisaalta, eipä kukkaan voi tulla sannoon ettei mulla olis siihen oikeutta. Viimesten kahen-kolmen vuoden ajan se bändi on ollu joka ikinen päivä osa mun elämää tavalla tai toisella. Konsan aiheuttamasta "en-vain-osaa-myyn-kitarat" -vitutuksesta selvisin aina ja tulen selviämään niitten tyyppien ansiosta, ja muistaa taas että miksi soittaa ylipäätään. Tuntuu ettei kukkaan oikein voi tajuta kuin paljon ne mulle merkkaa, kuin sekopäiseltä se sitte kuulostaaki. Ne asetti mulle paljon tavoitteita ja unelmia, joista osa on saavutettu, ja siihen ne on ollu aina osallisena. Siksi tuntu musertavalta kuulla, että Jimmy Sullivan, The Rev, Avenged Sevenfoldin rumpali on kuollu. Jossain oli epäilyjä siitä, että yliannostukseen, mutta poliisin tutkimusten mukaan kuolinsyy oli luonnollinen. Jimmy oli jokatapauksessa löydetty kotoaan 28.12. Ihan liian nuorena, 28 -vuotiaana. Näin viime yönä aivan ihanaa painajaista. Matt oli mun ikiomassa kaksiossa keikkamajoituksessa koska festareitten takia hotellit oli ihan täynnä ja voi ku olin täpinöissä. Sain vippipassin että pääsisin tapaamaan muutki tyypit myöhemmin mutta missasin ite keikan jota olin oottanu vuosia.. Nyt en saa nähä sitä enää koskaan.


Rest in peace

James Owen Sullivan
Jimmy, The Reverend Tholomew Plague
10.2.1981 – 28.12.2009









Cry alone, I've gone away
No more nights, no more pain
I've gone alone, took all my strength
But I've made the change,
I won't see you tonight















So far away, I'm gone.
Please don't follow me tonight
And while I'm gone everything will be alright















No more breath inside
Essence left my heart tonight
No more breath inside
Essence left my heart tonight














Jimmy, you will be remembered.

No comments:

Post a Comment