Thursday, February 3, 2011

COCAIN

Tässä oottelen junnaa. Tulin suihkusta, pakkasin ja tyhjensin jääkaappia viikonloppua varten. Yöjunalla on aikomus Tornioon suunnata. Varmaan häätyy tässä hetkisen päästä lähteäkki. Mutta, oli salilla tännään nii huvittava/raivostuttava juttu että pakko vähän tilittää, en tajua miten se onnistuki ärsyttään nii paljon!

Olin siis varannu kaks tanssituntia ko ne mennee torstaisin silleen hyvin ja hauska kattoa aina kuin jaksaa riehua sen 2h. Ne on siis sellasia ihan yleisiä että sinne saa kuka tahansa salin jäsen tulla. Voivvvv, siellä ruukaa joskus samoille tunneille eksyä sellanen kauhea lehmä, anteeksi nyt vain, mutta se on ihan hirveä ihminen. Pari kertaa oon sen kans jutustellukki niitä näitä mutta ei hemmetti. Se on sellane puumanainen, eikä mikkään erityisen "kuuma" tai mittään, ihan semmonen perusakka, ja aika vanhaki jo. Nii tämä naikkonen änkeää _aina_ eturivviin. Siellä on sellanen etiketti, että ne ketkä tullee ajoissa saa varata paikkansa ja muut mennee sit sinne paikkaa salia mihin mahtuu. Nii tämä kyseinen tapaus nostattaa aina kulmakarvoja kun se tullee viime tingassa ja änkeää eturivviin, oli siellä tilaa tai ei. Se on jotenki nii kauhean huvittavan näkönen ko se ihan selkeästi näyttää olevan sitä mieltä että on jotenki ihan sairaan hyvä tanssimaan ja muutoinki parempi ku muut ihmiset. Eikä se oikeasti oikein ossaa, mutta kauhialla asenteella vetää. Tännään se tuli ekalla tanssitunnilla n.10 cm:n päähän, minun etteen, nii että mie käytännöllisesti kattoen hengitin sen niskaan. No miehän siinä perruutan ko rouva siihen välttämättä haluaa puikata. Viime kerralla kun oltiin kaverin kans nii se tuli 10 cm:n mun taakse, niin että mie oikeasti tunsin sen huokailun minun niskassa. Sitte se ponkasi sieltä mun takaa kesken tunnin kaikkien etteen ja se mun kaveriki oli sillai että mikä hemmetin ihme oli se nainen joka siellä puikki menemään. Mut toisella tanssitunnilla tännään se teki sillä lailla että meinasin revetä ku ei kauheasti viitti kilareita semmosesta vettää, mut kumminki ku on tässä ny pari sellasta imgonnakillevrybody-päivää alla... Se tuli taas tunnin alussa 10cm mun taakse, ja ku kävin juomassa vesipullosta vettä biisien välissä (eli n. metrin päässä) se ponkas mun paikalle :DD käännyin ja olin että mitä. Tuijotin sitä siinä hetken ja ku se oli sillai niinku ei mittään then I was like


No en ollu. Menin sinne sen paikalle parin metrin päähän ja yritin parhaani mukaan positioida itteäni sillai että takana olevat näkis kans jotaki. Ei voi ymmärtää että tuon ikänen ihiminen ja ihmeellisesti käyttäytyy; monesti oon kuullu ku se haukkuu toisia ohjaajia toisille ohjaajille jokka on sillai, awkward situation. Sitku lähettiin sieltä tunnilta nii menin vastaanottotiskin ohi, ja se oli jo siellä, lirkuttelemassa itteään pari (kymmentä) vuotta nuoremmalle lihaskimpputyöntekijälle. Miten voi olla joku niin läpinäkyvä... Nauratti ja ällötti vähän. Sitku olin saanu kamppeet vaihettua ja lähin salilta se edelleen puoliksi makasi siinä tiskillä, siirappinen saalistusvietti silmissä kiiluen. Morjenstin lihaskimppua ja lähin kämpille.

No comments:

Post a Comment